Sunday, 10 June 2012

PEREMPUAN BERTUDUNG VS PEREMPUAN TIDAK BERTUDUNG

"Conversation" antara perempuan bertudung dan perempuan tidak bertudung..... Kita sendiri yang dapat menilai.....
#sebagai renungan sahaja...tidak berkaitan dengan mana2 pihak


Renung-renungkan dan selamat beramal ( ^_.^)

sumber: kakifacebook

7 comments:

Eiqa ciK said...

Nice entri..
Menarik plak bile dibace..
Geram pun ada gak bile ada yang pertikaian untuk pakai tudung..
^.^

Maliha ♥ said...

lastly just 'dotdotdotdotdot'.
yg pasti ttap pasti right?

Onitsuka_hana said...

betul jugak. tapi yang bertudung kena la tunjuk teladan yang baik sebelum nak bg ceramah kat perempuan x bertudung.

cuba baca entry hana ni
http://onitsukahana.blogspot.com/2011/11/perempuan-bertudung-vs-perempuan.html

✿Lady Ainaa✿ said...

terbaik!!!! suke sgt2.. ini kisah betul ke???

cendol said...

awesome lah ! tapi yg dah sedia bertudung pn kene check balik,kdg2 tudung dah pakai tp baju pulak ketat sendat .hoho

eifaramli said...

terbaek larh!
mohon copy yerk..
^_-

Rafiq Naemah said...

ok....=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...